Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Μυστήριο στο… μυστήριο!

Ενδεχομένως, το γεγονός ότι δεν κατάφερα να είμαι τόσο προσηλωμένη στο μυστήριο να οφείλεται και στο ότι καθυστέρησα κανένα μισάωρο περίπου να πάω στο γάμο μου, και ο δεσπότης τον έκανε λίγο… βιαστικά! Μυστήριο τι ακριβώς συνέβη στο… μυστήριο! Κράτησε περίπου δέκα λεπτά και, όπως φαίνεται, έχασα τα βασικά!
Μήπως ο δεσπότης δεν τα ανέφερε καν, και, στην πραγματικότητα, δεν δεσμεύτηκα, μια και δεν τα άκουσα;…

Μια από τις αγαπημένες μου φράσεις είναι και η εξής: «Τίποτα δεν είναι αυτονόητο». Ας τα έλεγε ο χριστιανός, λοιπόν, ας μου τα ψιθύριζε μυστικά στο αυτί, δεν μ’ έβλεπε που ήμουν στον κόσμο μου; Ο δεσπότης είχε περισσότερη πείρα από τη ζωή απ’ ό,τι εγώ, μπορούσε να κρίνει ανθρώπους, να ψυχανεμιστεί ότι δεν το έχω με τον γάμο!

Ας μου τα έδινε γραπτά ο χριστιανός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου